پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4271
-
الف
+

«زندگی از نو» با آرش مجیدی

آرش مجیدی به گروه بازیگران مجموعه تلویزیونی «زندگی از نو» اضافه شد.

آرش مجیدی به گروه بازیگران مجموعه تلویزیونی «زندگی از نو» اضافه شد.

به گزارش آی‌فیلم، در حالی که تصویربرداری سریال «زندگی از نو» به کارگردانی علی محمد قاسمی در لوکیشنی در استان گیلان در حال انجام است، آرش مجیدی به عنوان بازیگر تازه این سریال مقابل دوربین رفت. 

مهدی شفیعی تهیه‌کننده «زندگی از نو» در این باره گفت: بعد از رضا کیانیان، به تازگی آرش مجیدی به گروه پیوسته و مقابل دوربین رفته است. این در حالی است که تصویربرداری در همان استان گیلان در حال انجام است و اغلب بازیگران اصلی مقابل دوربین هستند.

وی همچنین درباره زمان تصویربرداری ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده احتمالا تا اردیبهشت کار به طول می انجامد. البته تدوین هم در حال انجام است، اما به دلیل اینکه سریال سال آینده روی آنتن خواهد رفت، گروه با تمرکز بیشتری کار تصویربرداری را انجام می دهند.

وی همچنین درباره تعداد قسمت ها در تدوین و کم و زیاد شدن آن عنوان کرد: سریال در ۳۰ قسمت طراحی شده است، اما ممکن است که تعداد قسمت ها کمتر یا بیشتر شود. هنوز هیچ چیزی مشخص نیست.

«زندگی از نو» داستان زوج جوانی است که به شمال می روند و کمپ گردشگری ایجاد می کنند. این مجموعه به مولفه هایی چون محیط زیست و اقتصاد می پردازد.

سریال «زندگی از نو» به کارگردانی علی محمد قاسمی و تهیه کنندگی مهدی شفیعی در ۳۰ قسمت برای سیما تولید خواهد شد.

عوامل اصلی این مجموعه عبارت است از: نویسندگان: آزیتا رصافی، لیلا نادری و مرضیه خدوی، کارگردان: علی محمد قاسمی، تهیه کننده: مهدی شفیعی، مدیر تولید: آندرانیک خچومیان، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: مهرداد یزدانی، طراح گریم: علیرضا خورشید، طراح صحنه و لباس: هومن معصومی، منشی صحنه: آرزو ابراهیمی، مدیر تصویربرداری: محمد رسولی، صدابردار: حسین بشاش و علی دادگری بازیگران: خیام وقار کاشانی، ژیلا آل رشاد، مینا جعفرزاده، کمند امیرسلیمانی، مجید پتکی، حدیث نیک رو، اکبر معززی، علی انصاریان، پیام احمدی نیا، حسن رستمانی و رضا کیانیان

س م / س م

نظر شما
ارسال نظر